sâmbătă, 26 mai 2018

Alexandra Dinu, viață de lux în America, alături de iubit: "Locuim împreună de ceva timp"

Fosta soție a lui Adrian Mutu mărturisește că nu câștigă sume mari din actorie și nu are un onorariu impresionat pentru filme, dar reușește să îi ofere o viață bună fiului său, Mario. 
"Eu trăiesc doar din filme acum. 


Nu e cazul meu să am un onorariu mare, dar suficient cât să-i ofer totul lui Mario. Mie îmi place să călătoresc, să mă ocup de educația lui Mario.", a declarat Alexandra Dinu, în cadrul unei emisiuni tv. 
Cât despre iubitul pe care preferă să îl țină ascuns de ochii curioșilor, Alexandra Dinu spune că locuiesc împreună în America. "În America stau cu partenerul meu și cu Mario. Îl cheamă Jeffrey, e american, nu e actor. Mergem în vacanțe împreună și este alături de mine mereu.", a mai spus Alexandra Dinu într-o emisiune tv.
Alexandra Dinu, în vârstă de 37 de ani, și Adrian Mutu, de 39 de ani, au divorțat în urmă cu mai bine de 15 ani, iar din mariajul lor a rezultat un băiat, pe nume Mario.