sâmbătă, 12 mai 2018

Ce face Daniela Gyorfi pentru a se menţine în formă: "Am 49 de ani, nu mi-am ascuns niciodată vârsta"

Daniela Gyorfi are 49 de ani şi este mândra de vârsta sa, mai ales că artista se menţine într-o formă de zile mari. În cadrul emisiunii "Răi da' Buni" ea a a divulgat care este secretul care o ajută să arate atât de bine.


Daniela Gyorfi nu mai practică sport la fel de des ca în tinereţe, dar a găsit o soluţie prin care să rămână tânără şi să se simtă bine în pielea sa. 
"Pielea mea a cam îmbătrânit de la solar, de la vârstă.... Am 49 de ani nu mi-am ascuns niciodată vârsta. Un minut la -180 de grade, este vorba de criosauna, e super tare. E chiar ok, la -180 de grade am crezut că mor. Este indicat să se facă în fiecare zi. Avem ca artişti o meserie care îşi spune cuvântul. Dar, pot să arăt bine, să mă simt bine, dacă ai 50 nu poţi să arăţi ca la 20, dar trebuie să ai grijă de tine, de cum arăţi. Am făcut o greşeală, am avut o operaţie la nas şi mi-am injectat grăsime sub ochi, dar eu nu mi-am făcut atâtea operaţii pe câte se spune." a spus Daniela Gyorfi.