marți, 3 iulie 2018

Cum a reușit Laura Vass să slăbească într-un timp record: "Am renunțat la câteva alimente"

Prezentă în platoul matinalilor de la Antena Stars, Laura Vass a povestit pas cu pas cum a reușit să dea jos nu mai puțin de opt kilograme, într-un timp foarte scurt. 
"Liniște, dragile mele, somnul de noapte, mai renunțați la cântări și exerciții nocturne. 


Party, cluburi, nu prea eram eu nici înainte, decât cu cântările. Am renunțat la câteva alimente. Nu mai mănânc efectiv, carne, pâine, la sucuri n-am renunțat și tot am reușit să slăbesc. Am două mese pe zi, pun în farfurie la fel. Dulciurile îmi plac, am momente când simt nevoia. Am slăbit în jur de 8 kilograme, în ultima lună am mai luat două, dar nu se vede.", a spus Laura Vass, la "Star Matinal".
Cât despre schimbările din viața ei, Laura Vass măturisește că este mai concentrată ca oricând pe carieră și a dezvăluit cum decurge o zi din viața ei.  
"Sunt liniștită, cu poftă de muncă, de viață.Mă gândeam să îmi fac un vlog, văd că publicul meu e foarte curios, are nevoie să vadă ce se întâmplă în culise. Ziua mea începe așa: mă trezesc, îmi scot cățelul afară, fac curat, apoi beau cafeaua. Merg la studio, evenimente, cam așa. E o viață dinamică, nu te plictisești. Vara asta o să-mi fac band, visez la asta de ani de zile.", a mai spus Laura Vass, la "Star Matinal".