joi, 9 august 2018

Beyonce, prima femeie de culoare pe coperta unei reviste celebre: "Sunt urmașa unui proprietar de sclavi"

Beyonce este una dintre cele mai apreciate și bine-plătite artiste din întrega lume și recent a mai bifat o performanță notabilă.
Soția lui Jay-Z a apărut pe coperta revistei americane Vogue, devenind astfel prima femeie de culoare care a reușit acest lucru.


În plus, artista a avut control total asupra deciziilor editoriale, alegându-și singură până și fotograful. Tuler Mitchell este un fotograf de culoare, în vârstă de 23 de ani, care a devenit și primul fotograf de culoare care lucrează la Vogue, în cei 126 de ani de existență a revistei.
"După naşterea primul meu copil, am crezut în lucrurile pe care societatea le-a spus despre cum ar trebui să arate corpul meu", a scris Beyonce, într-un eseu publicat după ședința foto. "Am pus presiune pe mine pentru a scăpa de kilograme în trei luni, şi am programat un mic turneu pentru a mă asigura că o voi face. Prinvind înapoi, a fost o nebunie". 
În Vogue, Beyonce a mărturisit că a aflat că provine dintr-un "proprietar de sclavi care s-a îndrăgostit şi s-a căsătorit cu o sclavă". De aceea, crede ea, că "Dumnezeu m-a binecuvântat cu gemeni", potrivit Daily Mail. Mai mult decât atât, în urmă cu câteva zile, a fost anunţat că şi Rihanna devine prima femeie de culoare care apare pe coperta ediţiei britanice a revistei Vogue de septembrie.