sâmbătă, 10 noiembrie 2018

Lady Gaga a vorbit despre boala ei mentală: "Îmi pierdeam cunoștința mereu"

Într-un discurs de aproape 25 de minute, cântăreața și-a detaliat propria "criză de sănătate mintală", care a determinat-o să caute ajutor profesional ,după ce a devenit copleșită din cauza meseriei de artist. 


"Am început să observ că mă uitam în gol și că mi-am pierdut cunoștința de multe ori.", a spus Lady Gaga, potrivit Vriety.com "Mă afectau lucruri din trecut și eram traumatizată de anumite experiențe neplăcute pe care le-am trăit. Aveam multe simptome și m-am ignorat mult timp. Avea atacuri de panică multe, gânduri de suicid și comportament masochist.", a mai spus Lady Gaga.
Într-un discurs de aproape 25 de minute, cântăreața și-a detaliat propria "criză de sănătate mintală", care a determinat-o să caute ajutor profesional ,după ce a devenit copleșită din cauza meseriei de artist.