miercuri, 9 mai 2018

Adriana Bahmuţeanu, aniversare tristă la 44 de ani: "Regret că am pierdut timp"

Adriana Bahmuţeanu a împlinit 44 de ani, dar nu se consideră o femeie fericită şi mărturiseşte că şi-ar fi dorit altceva pentru ziua sa de naştere. 
Adriana Bahmuţeanu a declarat că ziua sa de naştere nu a surprins-o într-o dispoziţie foarte bună şi a mărturisit că şi-ar fi dorit să fie mai fericită, dar problemele care s-au acumulat nu îi permit să sărbătorească cu adevărat. 


"Mă simt obosită... împlinesc 44 de pahare, ce aş schimba în viaţa mea... nu aş mai face aceleaşi greşeli pe care le-am tot repetat. Regret că am pierdut timp... am 2 copii frumoşi, e adevărat, dar acum îmi trăiesc anii tinereţii. Am avut zile în care aveam bani să îmi cumpăr o pâine, am muncit de la 16 ani... acum simt că îmi trăiesc tinereţea. Le sfătuiesc pe femei să fie atente să îşi aleagă un partener cu care să meargă la drum, important e să găseşti un om pe care să te bazezi în viaţă. Şi el pe tine. Pe la 14 ani m-am îndrăgosit pentru prima oară, era un băiat din cartier, a fost o dragoste platonică. Fiecare îşi doreşte să aibă parte de o dragoste reciprocă, nu au fost relaţiile care îmi trebuiau mie. M-am simţit ignorată, călcată în picioare, singură în relaţie. După divorţ, am stat în doliu şi am suferit după căsnicia decedată. Nu e o aniversare fericită." a mărturisit Adriana Bahmuţeanu la Xtra Night Show.