miercuri, 9 mai 2018

Monica Anghel este de nerecunoscut! A dezvăluit cum a slăbit peste 25 de kilograme

La cei aproape 47 de ani ai săi, Monica Anghel arată demențial! Celebra artistă a reușit să iasă învingătoare în lupta cu kilogramele în plus și are o siluetă de invidiar în prezent. Multe femei care o admiră se întreabă, probabil, cum a reușit Monica Anghel să slăbească 25 de kilograme, iar artista a vorbit deschis despre aceast perioadă a transformărilor!


Monica Anghel a trecut printr-o serie de transformări și are, în sfârșit, silueta mult visată! Îndrăgita artistă este extrem de fericită, după cum se poate observa și din fotografiile pe care le postează mereu pe rețelele de socializare. Însă Monica a avut, în trecut, mari probleme cu greutatea, așa că s-a decis să facă o schimbare. După o operație de hernic de disc suferită în toamna anului trecut, Monica Anghel a decis că este timpul să scape de kilogramele în plus, așa că s-a ținut cu strictețe de un program special și a negat întotdeauna faptul că și-ar fi operat stomacul.
„Din octombrie, urmez un program strict, care durează doi ani și se numește «Good Life», (n.r. viață bună). Am slăbit în total 25 de kilograme, mă simt excelent. Este un program strict, cu medic nutriționist, fizioterapeut, kinetoterapeut și psiholog. Dimineața, după ce-mi duc băiatul la școală, sunt la clinică și urmez acest program, cu specificația că la psiholog merg o dată pe lună, iar nutriționistul îmi face programul săptămânal. Am voie să mânânc orice, și proteină animală, și proteină vegetală, fructe. Am renunțat la carbohidrați. O dată la trei luni îmi fac analizele și sunt din ce în ce mai bune. Mă simt extraordinar, am energie cât pentru zece. Nu mi-am tăiat stomacul, nu mi-am pus inel, nu sunt bolnavă, așa cum au spus unii, doar am urmat un program personalizat!”, a povestit Monica Anghel pentru Click.
Despre Monica Anghel s-a speculat foarte mult faptul că ar fi apelat la o operație de micșorare a stomacului, însă artista a negat de fiecare dată.