duminică, 9 decembrie 2018

Aşa reuşeşte Oana Zăvoranu să arate impecabil: "Nu ţin regimuri şi mănânc numai nenorociri"

Oana Zăvoranu arată tot timpul impecabil, nu se confruntă cu celulită şi nici cu kilogramele în plus, iar acum s-a decis să dezvăluie care este secretul ei. 
Oana Zăvoranu a publicat pe reţelele de socializare o fotografie un cu tratament pe care îl face. Vedeta îşi permite să mănânce orice, apoi să fugă la salon pentru a face tratament şi să scape de absolut orice grijă. Vedeta susţine că nu se poate abţine de la mâncare, mai ales de la hrana care nu este tocmai bună pentru organism. 


"Ţin mult la corpul meu, şi implicit la cum arăt, pentru că nu ţin regimuri şi mănânc numai nenorociri, şi atunci, din când în cand sunt fidelă unui aparat care îmi tonifiază musculatura într-o ora, (de minim trei ori pe săptămâna), îmi arde grasimile, si după, am o febra musculară... dar merită tot. Ador jucăria asta, şi cred că merită să mi-o achiziţionez şi eu decat sa merg la un centru Spa de trei ori pe săptămână pentru ea! Voi vedea... Rezultatele chiar se văd, muschii sunt ridicaţi, tari şi se vede ca sunt tonifiaţi, chiar dacă doar printr-o metodă departe de cea clasică... pentru mine, e tot ce îmi trebuie, plus alte masaje. Nu am să spun cum se cheamă şi unde o fac că n-am de ce! Nu am vreun contract de barter cu nimeni, plătesc tot ce fac aici si nu am de ce sa le fac reclamă. Doar ca aparatul chiar e eficient şi vi-l recomand. Dupa o ora de asta, urmează o ora de masaj zdravan, care face pielea picioarelor, a abdomenului şi a feselor, superbe... şi pentru mine picioarele, fesele, gleznele şi pielea genunchilor este extrem de importantă. Aşa ar trebui să fie si pentru voi, bloghistelor fashion icon-urile MY ASS... aţi auzit?", a scris Oana Zăvoranu.